2011. december 9., péntek

NFS CoRe v 2.0 The rebirth

Na szóval a gépi gondok megoldódtak és nekiláttam
az uj alapokra épülő szoftvernek

Fejlesztés: Teszt/bugok javítása (Béta 1 feltöltés kész)
Jelenlegi helyzete: 90%         0% [========  ] 100%

Elnézést az utóbbi időkben nem úgy alakult az időm ahogy én szerettem volna :(
Jelenlegi hibák amik irrtálnak : 
Folytonos rendszerhiba

Amik még változni fognak:
Új betütípus
Új téma integrálása
qwerty billentyűzet
felesleges folyamatok kilövése
1-2 tuningolás hogy mindent kihozzak belőle

Amiket nemtudok beletenni és miért:
Böngésző tár megnövelése ( teli memóriát ír folyton)

5 megjegyzés:

  1. Én elkezdtem tesztelni :)!!Egészen fullos nagyon kevés rossz tapasztalatom van eddig vele Ha megengeded leírnám :)
    Rossz :Néha nem indul a kamera lefagy kifagy,A böngésző kicsit lassúcska ,de fogalmam nincs miért benne az új betűtípus kicsit egymásba folyik,Minden újraindulásnál 3 beragadt program van az óra a névjegyzék és az üzenetek.Ezeket a gondokat 6az egyben patchel megoldottam amiben a módosítások amiket beleraktál alapból egy sis telepítőben benne vannak pl. a kamera felbontásjavítás böngésző memória a memóriakártyára főképernyő elfordítása starup logó eltüntetése.Ezzel kicsit helyrebillentettem benne valamit.Egyébként egy nagyon jó munkát tisztelek a műved bétájában :)Köszönhetem sztem minden egyéb társam nevében a kemény melódat erre a szoftra !!!Kíváncsi leszek a végleges változatban :)Ha nem veszed tolakodásnak és belepofázásnak tudnék még pár ötletet ha érdekelne.Pl több főképernyő ha lehetséges mint az annában vagy a belle-ben újfajta tárcsázási képernyő és nem tudom azt h lehet megoldani h a fekvőmódos qwerty qwertz legyen vagy h egyből el lehessen érni az ékezeteket ... :/Nah de a lényeg h köszönöm :)További hasznos munkát

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ötleteidet várom a következő email címre: muzic2@hotmail.com

      Törlés